Payroll

Prenechať spracovanie miezd externej firme?

Jedna z našich najpopulárnejších služieb PAYROLL elegantne rieši problém vyťaženosti personálnych a mzdových oddelení v malých aj veľkých firmách. Táto služba dokáže plne zastrešiť celý proces spracovania podkladov, prihlásenia a odhlásenia zamestnancov, komunikácie so zamestnancami, riešenia stravného, vyplácania miezd a mnoho iného. Firmy sa tak môžu naplno sústrediť na ich obchodnú alebo náborovú činnosť bez toho, aby míňali čas a financie na činnosti, ktoré sa dajú ekonomicky výhodne delegovať na externého partnera. 

Túto službu poskytujeme klientom na Slovensku už viac ako 15 rokov s garanciou veľkej nemeckej spoločnosti. Ručíme za naše výsledky a klienta pri službe PAYROLL zastupujeme aj v rámci kontrol z úradov a inštitúcií. 

Pracujeme s najmodernejšími softvérovými nástrojmi, ktoré zaručujú bezchybný chod a prehľadnosť dát. Naši zamestnanci sú odborníci v oblasti personalistiky a miezd. Sú pripravení kedykoľvek poradiť a pomôcť ohľadom otázok zo strany klienta alebo zamestnanca. 

Úspora času pri spracovávaní miezd 90%
Odbremenenie zamestnancov 81%
Správnosť dát a preukázateľnosť pred kontrolami 100%

Zastúpime Vás aj pri auditoch, 

Sme si istí našim tímom a správnosťou všetkých procesov. Venujeme sa personalistike už viac ako 15 rokov, a okrem tejto služby vieme zabezpečiť  klientom aj odborné poradenstvo, vyhľadávanie kandidátov, prideľovanie zamestnancov na dočasné pridelenie, prieskumy a mnoho iného.  

Bezstarostné spracovanie miezd

PAYROLL je služba poskytovaná klientom, ktorí potrebujú efektívnejšie využiť kapacity svojho personálneho oddelenia a chcú odbremeniť zamestnancov od zdĺhavého a náročného procesu spracovania miezd.

Čo všetko zahŕňa PAYROLL?

Ide o kompletné zastrešenie celého mzdového procesu od A po Z – spracovanie podkladov, prihlásenia do zdravotnej a sociálnej poisťovne, komunikácia so zamestnancami, výpočet miezd, riešenie výkazov, zasielanie výplatných pások, úhrada miezd,…

Hlavné výhody služby PAYROLL:

Naše dlhoročné technické a vedomostné know-how spracovania miezd je to, prečo túto službu od nás odoberá čoraz viac klientov. Máme k dispozícii špecializované tímy, ktoré sú pripravené zvládnuť veľké objemy mzdových dát včas. Pracujú v systémoch, ktoré sme roky vyvíjali tak, aby dokázali splniť aj tie najnáročnejšie požiadavky klientov. 

Všetky časovo náročné administratívne opakujúce sa činnosti vykonávame priamo my. Prípadné otázky zo strany inštitúcií a poisťovní zodpovieme a vyriešime za klienta. 

Postupujeme vždy podľa aktuálneho Zákonníka práce a klientom poskytujeme v oblasti personalistiky a spracovania miezd aj odborné poradenstvo. Nie sme teda iba “počítači miezd”, ale hlavne zabehnutí a zanietení personalisti, na ktorých sa môžete kedykoľvek obrátiť.

Nie ste si istí, ako začať a čo všetko to obnáša? Napíšte nám do formulára Vaše údaje a budeme Vás kontaktovať s bezplatnou konzultáciou.

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať  na 0907 939 925 alebo vyplňte dotazník nižšie