Nemecká personálna agentúra DEKRA – #tazelena
Prečo spolupracovať s DEKRA?
Klientovi vždy poskytujeme reálny obraz a informácie o výberovom konaní, ako aj o obsaditeľnosti projektu. Disponujeme databázou s viac ako 70 000 kandidátmi z celého Slovenska.
Nespoliehame sa na štandarné formy získavania kandidátov. Investujeme aj do silného marketingu realizovaného na sociálnych sieťach, vlastných portáloch, formou SMS marketingu, letákov a google reklamy.
Strážime si reakčné doby, prístup ku klientovi, ale aj systémovosť celého procesu tak, aby mali všetky strany prehľad o priebehu a výsledku.
Sme nemecká personálna agentúra patriaca medzi top 10 personálnych agentúr. Na slovenskom trhu pôsobíme už viac ako 15 rokov a máme 7 pobočiek po celom Slovensku.
Služby pre klientov DEKRA:
Personálny lízing – dočasné pridelenie zamestnancov
Dočasné pridelenie
Hľadáte flexibilitu pri manažovaní pracovných pomerov? Chcete sa zamerať na hlavný predmet podnikania a odbremeniť sa od personálnej a mzdovej agendy? Radi pre vás vyberieme aj zamestnáme požadovaných ľudí, či už v oblasti výrobného, administratívneho alebo špecializovaného personálu.
Spôsoby dočasného pridelenia:
- V prípade, že máte vlastného kandidáta, zariadime kompletný servis ohľadom zamestnania a pridelenia k Vám.
- V prípade, že nemáte kandidáta, DEKRA zabezpečí aj vyhľadanie, pohovory a následný kompletný servis ohľadom zamestnania a pridelenia.
Hlavné výhody dočasného pridelenia:
Dočasné pridelenie šetrí čas aj financie pri zabezpečení personálu pre Vás. Naša odmena za dočasné pridelenie je iba niekoľko percent nad celkovými nákladmi zamestnanca a celé náklady sú klientovi fakturované mesačne.
Pri dočasnom prideľovaní sa nestaráte o hľadanie zamestnancov, zmluvy, mzdovú agendu, ani vyplácanie. Zamestnávateľom je DEKRA a klientovi sú pracovníci pridelení, čo šetrí čas a náklady na personálne oddelenie.
Na štandardné pozície do výroby a administratívy vyhľadávame kandidátov kontinuálne a disponujeme databázou 70 000 kandidátov zo Slovenska. Aktívne propagujeme pozície rôznymi marketingovými kampaňami, aby sme udržali obsaditeľnosť nových projektov.
Služba PAYROLL – kompletné spracovanie miezd
Hlavné výhody služby “PAYROLL”:
Naše dlhoročné technické a vedomostné know-how spracovania miezd je to, prečo túto službu od nás odoberá čoraz viac klientov. Máme k dispozícii špecializované tímy, ktoré sú pripravnené zvládnuť veľké objemy mzdových dát. Pracujú v systémoch, ktoré sme roky ladili tak, aby sme vedeli poskytnúť profesionálnu službu.
Dokážeme zabezpečiť efektívne spracovanie miezd a odbremenenie súčasných zamestnancov vášho personálneho oddelenia. Zamestnanci sa môžu naplno venovať iným častiam personálnej agendy, eliminujú stesujúce obdobia počas výplat a klient tak šetrí nielen čas, financie, ale aj samotných zamestnancov.
Postupujeme vždy podľa aktuálneho zákonníka práce a klientom poskytujeme v oblasti personalistiky a spracovania miezd aj odborné poradenstvo. Nie sme teda iba “počítači miezd” ale hlavne zabehnutí a zanietení personalisti, na ktorých sa môžete kedykoľvek obrátiť.
Bezstarostné spracovanie miezd
“Payroll” je služba poskytovaná klientom, ktorí potrebujú efektívnejšie využiť kapacity svojho personálneho oddelenia a chcú odbremeniť zamestnancov od zdĺhavého a náročného procesu spracovania miezd.
Čo všetko zahŕňa payroll?
Od spracovania podkladov, výpočet miezd, komunikáciu so zamestnancami, riešenie výkazov, prihlášok do zdravotnej a sociálnej poisťovne, zasielania výplatných pások, až po samotné realizácie úhrad miezd. Jedná sa o kompletné zastrešenie celého procesu od A do Z.
Recruitment – výber zamestnancov
Výber zamestnancov do interného stavu
Nemáte čas venovať sa dlhé hodiny hľadaniu, selekcii, organizovaniu a vedeniu pohovorov? V takomto prípade Vám dodáme najvhodnejších kandidátov z trhu práce a zorganizujeme všetko za Vás. Strávite čas už len pri finálnych rozhovoroch s nami doporučenými kandidátmi, zvážite ich a vyberiete si najvhodnejšieho do interného stavu.
Metódy recruitmentu:
Na základe požiadaviek vyberieme pre Vás kandidátov z viacerých zdrojov v rámci viacstupňového výberového konania pomocou internej databázy, inzercie a marketingových kampaní.
Cena za recruitment je počítaná ako koeficient hrubej nástupnej mzdy, ktorý sa určuje podľa druhu a náročnosti pracovnej pozície.
Hlavné výhody recruitmentu:
Kandidáti sú oslovení pomocou viacerých zdrojov vrátane internej databáze, marketingových kampaní a rôznych pracovných portálov aby sme oslovili čo najväčšie spektrum kandidátov.
Okrem prvotnej selekcie životopisov realizujeme osobné a virtuálne pohovory s kandidátmi podľa zadania klienta. Výstupom DEKRA pohovoru je detailná prezentácia kandidáta obsahujúca všetky dôležité informácie a postrehy konzultanta.
Kandidátov môžeme pre Vás preveriť aj štandardizovanými psychotestami z ktorých obdržíte PDF správu s výsledkami. Na výber formou “recruitmentu” poskytujeme aj garanciu vrátenia financií alebo druhého výberu podľa dohody.
Executive Search – cielené oslovenie
Hlavné výhody Executive search:
Kandidáti sú oslovovaní diskrétne pod hlavičkou DEKRA. Oslovovanie je realizované cielene na konkrétne profily, ktoré sú pre klienta zaujímavé, pričom cieľom je získať a motivovať tohto kandidáta k zamestnaniu u klienta.
Ku kandidátom na “executive search” poskytujeme podrobné posúdenie a prezentáciu spolu s ohodnotením motivácie zmeniť prácu. Ponúknuť vieme aj štandardizované psychologické testovanie a vyhodnotenie psychologického profilu v PDF.
Klient je účastný už len na finálnom pohovore kandidátov, ktorí presne vyhovujú kritériám alebo ktorých si klient sám vybral. Pred začiatkom projektu poskytneme klientovi analýzu trhu a obsaditeľnosti tejto pozície.
Cielené a presné oslovenie:
Potrebujete obsadiť vrcholových manažérov a špecialistov do svojej firmy a neviete ako a kde ich hľadať? Nechcete priamo oslovovať kandidátov u svojej konkurencie? Nechajte to na nás. Po dôkladnej analýze trhu práce a následným cieleným, systematickým vyhľadaním a priamym oslovením, budete mať možnosť priamo rokovať s vhodnými kandidátmi.
Metódy executive search:
Executive search poskytuje klientom komplexnú informáciu o najvhodnejších kandidátoch s podrobnými informáciami o ich skúsenostiach, a ich motivácii pre ďalší rozvoj kariéry.
Cena za službu je počítaná ako koeficient hrubej nástupnej mzdy.
Kontakty pre klientov DEKRA:
Centrála
DEKRA Kvalifikácia a poradenstvo s.r.o.
Panónska cesta 47, 851 04, Bratislava
Dočasné pridelenie
Filip Slabej
Tel.: +421 907 939 925
E-mail: filip.slabej@dekra.com
Recruitment
Slavomír Stančák
Tel.: +421 918 792 468
E-mail: slavomir.stancak@dekra.com